“it's a boy!”



Min underbara systerdotter Julia
kommer snart (30 augusti enligt beräkningarna) att bli storasyster till Alexander! Jag väntar med spänning. Dessvärre kommer jag att vara utomlands under tiden :(. Jag ska bila till London, Brighton och Bristol! Men förhoppningsvis går allt bra och så fort jag kommer hem i mitten på september ska jag åka och hälsa på guldklimpen!


Copyright Slideshow - http://slideshow.webblog.se/

“holy bible; vol II”



I familjebibeln fanns även massa gamla dokument; betyg, intyg osv från Andreas gamla släkting. Dessa var allihop daterade från 1800-talet även dom. Jag som älskar gamla saker kunde inte motstå att fota dom! Nikon D5000 är använd även här.








Copyright Slideshow - http://slideshow.webblog.se/

“holy bible”



Jag testade Andreas Nikon D5000 och passade på att fota hans urgamla familjebibel daterad 1840 samt hans nyaste blocketfynd - ett gammalt engelskt skrivbord med tillhörande stol.







Copyright Slideshow - http://slideshow.webblog.se/

“the only direction we flow is down”



Emma.


“little heart”



Julia


“album cover”



Andreas & Andreas
, supergruppen, posar i Mjäla.


“crank it up”



Min gamla trotjänare Peavey som ackompanjerat mig och min Fender Squier Stratocaster i 5 år!





“tävling hos T,D&M”



Jag är med och tävlar hos Totoro, Dollie & Marika om dessa finfina priser från e.l.f. cosmetics!

 


“ain't got no clue”



Borde jag rensa mitt skafferi?



“house of the rising sun”



Emma.



“cat's in the cradle”



Hemma har jag två katter som verkligen är hur goa som helst. Lucy, den yngre av dom, är med sina nästan 3 år fyllda ett litet uppmärksamhetskrävande energiknippe. Hon kommer ofta och väcker mig om morgonarna genom att jama så högt hon kan och trampa på mitt bröst.





“pinecones for everybody”



En dag i somras gick jag och Julia till en lekpark. Det slutade med att hon sorterade kottar i en timme.


“the man”



Gösta tar en vilopaus i hammocken.


“there she goes”



Eva på midsommarmiddag på landstället.


“fantasy rocks”



Den här bilden är, återigen, tagen i Mjäla.


“guard at the gate”



Staty vid Tullgarns slott.


“kevin”



“sol, sand och samtal”



Julia är kreativ i sanden.


“spara & förvara”



Ett förråd.


“masken”



“golden”



Emma vid Smögens klippor.


“gone fishing”



En bod full med mördarverktyg och ett gäng hoppfulla fiskare.


“näckros”



Miljöbild
från Mjäla.


“love on the rocks”



Paret och soldyrkarna Andreas och Emma på en klippa i Smögen.


“them bones”



Comrades for life!



“liten men stor”



Jag minns inte
hur det var att vara 3-åring men jag hoppas att det var lika kul som det verkar vara.


“a castle of sand”



Midsommar
vid Tullgarns slott.


“A black-tooth-grin kind of man”



Andreas + jordkällare i Mjäla + ett flak Corona. Need I say more?




“Style by Vans”



En bild på Andreas och hans Vansbrillor, tagen på min balkong.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...