“30-dagars-utmaningen: Dag 01”



TEMA: PRESENTERA MIG SJÄLV


Snabba fakta:
- Jag heter Nadia Therese Tahir och föddes den 26 januari 1987 i Upplands Väsby.
- Jag har en syster som heter Sarah och är hela 10 år äldre än mig!
- Mitt "exotiska" efternamn har jag fått av min far som kommer från Marocko. Min mor är svensk.
- Jag bor idag ensam i Gubbängen med två katter, Mina och Lucy.
- Jag tränar poledance.
- Jag spelade hockey i 5 år från det att jag var 14 år. Jag var målvakt!
- Jag har 8 tatueringar och två piercings.
- Jag är hela 182 cm lång!
- Min naturliga hårfärg är mellanbrun.
- Jag är vegetarian sen i somras.
- Jag är besatt av Harry Potter. Och då menar jag besatt.
- Jag jobbar som personlig assistent och har gjort i snart 3 år.
- Jag har en pojkvän som heter Andreas och jobbar som tatuerare.
- Mellan jag föddes och tills dess att jag flyttade hemifrån har jag bott i Upplands Väsby, Ekerö, Hägersten och på Söder.

Ord som beskriver mig:
Lat. Snäll. Godtrogen. Lojal. Plump. Drömmande. Sarkastisk. Lugn. Romantisk. Avslappnad. Skämtsam. Glad. Hoppfull. Kärleksfull. Skör. Otålig. Eftertänksam. Godhjärtad. Nyfiken. Lättlärd. Positiv. Påhittig. Tjatig. Skeptisk.


Såhär ser jag ut idag.


Här är några exempel på hur jag har sett ut genom åren. Yup, they're all me! Klicka på bilden för förstoring.


Copyright Slidehshow - http://slidehshow.webblog.se/

Vilken look var snyggast? :D

Nu har ni lärt känna mig lite bättre i alla fall!
Sarah
Hallå!! Bara 9 ½ faktiskt!!!
Namn:
Kommentar:
E-mail:
Bloggadress:
Kom ihåg mig?
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...