“30-dagars-utmaningen”



Hej!
Vet att jag har varit dålig att blogga på sistone. Har helt enkelt vart busy busy med jobbet, träningen, handla julklappar osv osv. You know. En tjej vid namn Lesly (kolla hennes blogg här) som jag brukade träna med la upp en bloggutmaning! Jag är normalt sett inte superkeen on sånt, men jag tyckte det lät ganska kul. Det går ut på att i en månad göra ett inlägg dagligen på ett speciellt tema. För att utmana mig själv tänkte jag även ha minst 3 bilder per dag på temat! Jag har modifierat vissa teman för att jag ansåg dem vara lite för tråkiga!

Här är listan på teman:

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Om jag vann 120 miljoner
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Beskriv en typisk veckodag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Mitt förra liv
Dag 07 – Mina bästa vänner
Dag 08 – Jag är dålig på
Dag 09 – Tro?
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Min musiksmak
Dag 13 – Roligast den här veckan
Dag 14 – Besatt av...?
Dag 15 – Mina konstigaste drömmar
Dag 16 – Jag kan inte leva utan
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Gulity pleasures
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Dagdrömmar
Dag 21 – Out of body experience
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om 10 år
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Beskriv mig själv med en mening

 

Jag dunkar igång direkt med det första temat i ett nytt inlägg! Puss & Kram!

Namn:
Kommentar:
E-mail:
Bloggadress:
Kom ihåg mig?
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...